Nadat u uw aanvraag voor aansluiting(en) heeft ingediend via mijnaansluiting.nl ontvangt u een brief waarin de aannemer wordt vermeld die de aansluiting gaat verzorgen.
In de eerste weken na uw aanvraag voor een aansluiting heeft Stam & Co nog niet alle benodigde gegevens om al een afspraak te kunnen plannen. Zodra wij alle informatie hebben ontvangen van de netbeheerder(s), nemen wij contact met u op. Wij streven ernaar om circa 2 weken voor de wensweek contact met u op te nemen. Heeft u in de tussentijd vragen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
U kunt de status van uw aanvraag volgen via het statusoverzicht op mijnaansluiting.nl
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 072-5762200. Er volgt dan een keuzemenu. Kies voor 1 in het keuzemenu.
Een aanvraag voor aansluiting(en) voor elektriciteit, gas, water, riool en/of media/communicatie kunt u doen via de nationale portal www.mijnaansluiting.nl.
Het is belangrijk dat onze monteurs de meterkast goed kunnen bereiken. Daarnaast is het belangrijk om te weten dat u tijdens onze werkzaamheden geen gebruik kunt maken van elektriciteit, gas en/of water.
Voor vragen over uw slimme meter, kunt u kijken op de website van uw netbeheerder.
Wij streven ernaar om u binnen 5 werkdagen een reactie te geven.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8 en 16 uur op 072-5762200. Middels een keuzemenu komt u bij de juiste afdeling. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om uw vraag of opmerking door te geven via ons contactformulier.
Via de website van energieleverancier.nl kunt u zien wie de netbeheerder in uw regio is voor gas en voor elektriciteit.
Diamantweg 10
© 2024 Stam & Co