Nadat u uw aanvraag voor aansluiting(en) heeft ingediend via mijnaansluiting.nl ontvangt u een brief waarin de aannemer wordt vermeld die de aansluiting gaat verzorgen.
In de eerste weken na uw aanvraag voor een aansluiting heeft Stam & Co nog niet alle benodigde gegevens om al een afspraak te kunnen plannen. Zodra wij alle informatie hebben ontvangen van de netbeheerder(s), nemen wij contact met u op. Wij streven ernaar om circa 2 weken voor de wensweek contact met u op te nemen. Heeft u in de tussentijd vragen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
U kunt de status van uw aanvraag volgen via het statusoverzicht op mijnaansluiting.nl
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 072-5762200. Er volgt dan een keuzemenu. Kies voor 1 in het keuzemenu.
Een aanvraag voor aansluiting(en) voor elektriciteit, gas, water, riool en/of media/communicatie kunt u doen via de nationale portal www.mijnaansluiting.nl.
Het is belangrijk dat onze monteurs de meterkast goed kunnen bereiken. Daarnaast is het belangrijk om te weten dat u tijdens onze werkzaamheden geen gebruik kunt maken van elektriciteit, gas en/of water.
Voor vragen over uw slimme meter, kunt u kijken op de website van uw netbeheerder.
Wij streven ernaar om u binnen 5 werkdagen een reactie te geven.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8 en 16 uur op 072-5762200. Middels een keuzemenu komt u bij de juiste afdeling. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om uw vraag of opmerking door te geven via ons contactformulier.
Via de website van energieleverancier.nl kunt u zien wie de netbeheerder in uw regio is voor gas en voor elektriciteit.
Samen werken aan veiligheid
Tijd nemen voor veiligheid
Aanspreken op onveiligheid
Melden onveilige situaties
Diamantweg 10
Pier Afrika 8
© 2021 Stam & Co